Fonden For Entreprenørskab

Udpluk af resultatet

Start Up Programme / FFE  havde en vision om en rød tråd mellem deres logo og indholdet på de forskellige SOME kanaler, analog produkter, Google Ads, Facebook Ads og instagram Ads. Missionen var at eksekvere den røde tråd til målgruppen til at være mere synlig og mere genkendelig via annoncer.

Deres ønske var også, at markedsføringsstrategien skulle være tilgængelig til fremtidig brug, og udtrykket skulle fortsat være ensartet. Sammen mener vi, at resultatet og udtrykket matcher visionen og passer med FFE’s mål om at have den røde tråd. Strategien viste sig, at være yderst tilfredstillende da Fondens Facebook side havde ca. 500 følgere da opgaven blev stillet, som så i dag er steget til 5700 følgere. Det hjalp min klient, at have en ren designstrategi og effektiv branding for at kunne nå ud til sin målgruppe.

Det kan være af afgørende betydning, at din virksomhed finder den berømte røde tråd. Det er en ganske fin øvelse, at du gør dig nogle tanker omkring, hvem du er, hvad du står for, og hvordan det visuelt kan komme til udtryk og således lade din virksomhed blive let genkendelig. 

Projekt detalje

Klient

Fonden for entreprenørskab / Start Up Programme Denmark

Kategori

Branding, Digital marketing strategi, Koncept udvikling, Visuel identitet, Analog, logo design,, Plakat, brocherer mv.